2013年10月20日 星期日

Electric Six - Gay Bar 基吧! [中文字幕]





Electric Six - Gay Bar 中英歌詞
You!
!
I wanna take you to a gay bar,
我想帶你去基吧
I wanna take you to a gay bar,
我想帶你去基吧
I wanna take you to a gay bar, gay bar, gay bar.
我想帶你去基吧基吧  基吧  基吧
Let's start a war, start a nuclear war,
來場基戰! 來場核彈頭滿天飛的基戰!
At the gay bar, gay bar, gay bar.
就在基吧 基吧 基吧
Wow! (Shout out loud)
Wow!
At the gay bar.
就在基吧
Now tell me do ya, a do ya have any money?
現在告訴我 你的口袋夠深嗎?
I wanna spend all your money,
我想要花光你的錢
At the gay bar, gay bar, gay bar.
就在基吧 基吧 基吧

I've got something to put in you,
我有好東西想進入你
I've got something to put in you,
我有好東西想進入你
I've got something to put in you,
我有好東西想進入你
At the gay bar, gay bar, gay bar.
就在基吧 基吧 基吧 基吧
Wow! (Shout out loud)
Wow!
You're a superstar, at the gay bar.
你就是個超級巨星  就在基吧
You're a superstar, at the gay bar.
你就是個超級巨星  就在基吧
Yeah! you're a superstar, at the gay bar.
你就是個超級巨星  就在基吧
You're a superstar, at the gay bar.
你就是個超級巨星  就在基吧
Superstar.

超級巨星


註解1:
start a nuclear war
這裡很隱諱地指出...搞基是使用"核彈頭"





沒有留言:

張貼留言