2014年7月4日 星期五

Adam Lambert - Whataya Want From Me 你究竟要我怎樣 [中文字幕]

Whataya Want From Me 妳究竟要我怎樣

中英歌詞



Hey, slow it down
嘿 別太著急
Whataya want from me
妳究竟要我怎樣
Whataya want from me
妳究竟要我怎樣
Yeah, I'm afraid
老實說 我很害怕
Whataya want from me
妳究竟要我怎樣
Whataya want from me
妳究竟要我怎樣

There might have been a time
這也許持續很久了
When I would give myself away
每次當我想自我放逐
(Ooh) Once upon a time
曾幾何時
I didn't give a damn
我早已不在乎
But now here we are
但現在我們都在

So whataya want from me
所以妳究竟要我怎樣
Whataya want from me
妳究竟要我怎樣

Just don't give up
只要別放棄努力
I'm workin' it out
我正竭力解決
Please don't give in
千萬不要退讓
I won't let you down
我不會讓妳失望
It messed me up,
這讓我的生活一團亂
need a second to breathe
需要點時間喘息
Just keep coming around
只要待在我身邊
Hey, whataya want from me
嘿 妳究竟要我怎樣

Whataya want from me
妳究竟要我怎樣
Whataya want from me
妳究竟要我怎樣


Yeah, it's plain to see
耶~ 很明顯的
That baby you're beautiful
妳有著迷人的外表
And there's nothing wrong with you
妳一點也沒有錯
It's me, I'm a freak
這就是我 我是個怪物
But thanks for lovin' me
感謝妳給的愛
Cause you're doing it perfectly
謝謝妳那麼的愛我

There might have been a time
也許會有那麼一天
When I would let you slip away
我會讓妳離開我
I wouldn't even try but I think
但我甚至連嚐試都不會 因為我認為
You could save my life
妳能拯救我的生命

Just don't give up
只要別放棄努力
I'm workin' it out
我正竭力解決
Please don't give in
千萬不要退讓
I won't let you down
我不會使妳失望
It messed me up, need a second to breathe
這讓我的生活一團亂 需要點時間喘息
Just keep coming around
只要待在我身邊
Hey, whataya want from me
嘿 妳究竟要我怎樣
(Whataya want from me)
Whataya want from me
妳究竟要我怎樣
Whataya want from me
妳究竟要我怎樣

Just don't give up on me
只要妳別放棄我
I won't let you down
我不會讓妳失望
No, I won't let you down
不 我絕不讓妳失望

So~
Just don't give up
只要堅持不放棄
I'm workin' it out
我正竭力解決
Please don't give in
求妳不要退縮
I won't let you down
我不會讓妳失望
It messed me up, need a second to breathe
這讓我的生活一團亂 需要點時間喘息
Just keep coming around
只要待在我身邊
Hey, whataya want from me
嘿 妳究竟要我怎樣

Just don't give up
只要別放棄
I'm workin' it out
我正竭力解決
Please don't give in
千萬不要退讓
I won't let you down
我不會使妳失望
It messed me up, need a second to breathe
這讓我的生活一團亂 需要點時間喘息
Just keep coming around
只要待在我身邊
Hey, whataya want from me
嘿 妳究竟要我怎樣
(Whataya want from me)
Whataya want from me
妳究竟要我怎樣
Whataya want from me
妳究竟要我怎樣




Adam Lambert 亞當·藍伯特介紹:



        亞當·米歇爾·藍伯特(Adam Mitchel Lambert,1982年1月29日-)美國男歌手。他的母親是猶太人,父親是挪威人,2009年從選秀節目美國偶像第八季脫穎而出,被視為冠軍大熱,最後因選票及性傾向等爭議錯失冠軍。克里斯·艾倫得冠後表示:「亞當應是冠軍,我很抱歉,我不知道現在該想什麼,這太瘋狂了。」
      《時代》稱他是美國第一個公開出櫃的流行歌手。2010年,他獲得格萊美獎最佳流行男歌手提名。
       2009年11月23日發行首張專輯《For Your Entertainment》。專輯發行第一週就在《告示牌》排行榜上搶下第三名席次,銷售量更突破19萬8000張。

       他也曾在2012年受邀在中國好聲音的決賽上面表演

(取自維基百科)





沒有留言:

張貼留言